Naleśniki z twarożkiem w wersji FIT

Po wielkim obżarstwie czas na coś dietetycznego- zwłaszcza, że wiosna tuż, tuż.Proponuję lekkie naleśniki ze słodkim twarożkiem.Naleśniki są pyszne i bardzo syte, idealne na śniadanie lub obiad. Oczywiście, zamiast twarożku możecie je podawać z ulubionymi dodatkami. 

Naleśniki z twarożkiem w wersji FIT

Składniki:

2 jajka,
2 kopiaste łyżki skrobi kukurydzianej,
szklanka mleka (ja użyłam 0,5%),
szczypta soli,
kostka białego chudego twarogu,
jogurt naturalny,
słodzik,
oliwa.

Wykonanie: 

Jajka należy roztrzepać w misce, dodać mleko, szczyptę soli i skrobię kukurydzianą.
Całość dokładnie mieszamy.
Patelnię delikatnie kropimy oliwą.
Na rozgrzaną oliwę wlewamy cienką warstwę ciasta naleśnikowego.
Smażymy do momentu zrumienienia się spodu lub odchodzenia rantów naleśnika od patelni.
Przekręcamy naleśnika za pomocą łopatek na drugą stronę i podpiekamy.
Przy każdym kolejnym nabieraniu ciasta naleśnikowego należy je zamieszać ponieważ skrobia osiada na dnie miski.
Twaróg rozgniatamy widelcem, dodajemy cały jogurt naturalny i słodzimy według własnych preferencji słodzikiem. Możemy również dodać 1-2 kropelki aromatu waniliowego.
Na usmażone naleśniki nakładamy twaróg i zawijamy.
Naleśnika możemy posypać słodzikiem.
Powyższy przepis wystarcza na około 5 naleśników.

 Smacznego!

Leave a Reply